Mixbuty

Sklep obuwniczy mający w swojej ofercie wiele niszowych marek. Szeroki asortyment zadowoli każdego z klientów.

Typ projektu
E-Sklep B2C
  • Kampanie reklamoweMożliwość integracji z kampaniami reklamowymi google, go.pl umożliwiające śledzenie skuteczności podjętych działań. Zaawansowany panel google zapewnia pełną analityke między innymi, konwersje sprzedaży, ruch na stronie, jest pomocny w podczas prac nad zawartością.
  • RekomendacjaSystem rekomendacji produktów oparty na rekomendacji klientów, którzy dokonali zakupów, zintegrowany z Facebook.
  • RabatyPolityka cenowa oparta na grupach rabatowych oraz cennikach czy rabatach przyznawanych za wielkość koszyka.
  • Panel klienta detalicznegoPrzejrzysty panel pozwalający mieć wgląd w swoje zamówienia, saldo programu lojalnościowego.
  • PłatnościIntegracja z procesorami płatności online (PayU, CashBill, Przelewy24).
  • KuponyDodatkowe formy rabatowania oparte na kuponach rabatowych procentowych, lub kwotowych, obsługa kart podarunkowych.
  • MagazynPełna integracja z system ERP (Digitland, Subiekt, Optima, inne). Możliwość prowadzenia własnej gospodarki z uwzględnieniem wirtualnych dostawców.
  • DostawaPełna integracja z firmą kurierską DPD, Poczta Polska, Paczkomaty Inpost, możliwość oparcia się o dropshipping.
  • ProduktyMożliwość szybkiego zamawiania dużej ilości produktów.
Podgląd projektu - Mixbuty 1
Podgląd projektu - Mixbuty 2
Podgląd projektu - Mixbuty 3