Kraksport

Bezpośredni dystrybutor sprzętu i odzieży sportowej o takich firm jak Nike, Puma czy Adidas. Firma blisko powiązana z piłką nożną, zaopatruje kluby piłkarskie, szkoły, organizacje, stowarzyszenia.

Typ projektu
E-Sklep B2C
  • Kampanie reklamoweMożliwość integracji z kampaniami reklamowymi google, go.pl umożliwiające śledzenie skuteczności podjętych działań. Zaawansowany panel google zapewnia pełną analityke między innymi, konwersje sprzedaży, ruch na stronie, jest pomocny w podczas prac nad zawartością.
  • Cenniki indywidualneTryb działania platformy umożliwiający przypisywanie różnych cenników dla grup kontrahentów. Oprócz różnych poziomów cenowych jest możliwość zawężania asortymentu będącego w sprzedaży.
  • Opiekunowie handlowiIstnieje możliwość przypisania doradców handlowych do danych grup asortymentowych. Oraz wyznaczanie osoby odpowiedzialnej za realizacje danego zamówienia.
  • AllegroPełna Integracja, proste wystawianie, zarządzanie aukcjami allegro.
  • RekomendacjaSystem rekomendacji produktów oparty na rekomendacji klientów, którzy dokonali zakupów, zintegrowany z Facebook.
  • RabatyPolityka cenowa oparta na grupach rabatowych oraz cennikach czy rabatach przyznawanych za wielkość koszyka.
  • Panel klienta detalicznegoPrzejrzysty panel pozwalający mieć wgląd w swoje zamówienia, saldo programu lojalnościowego.
  • PłatnościIntegracja z procesorami płatności online (PayU, CashBill, Przelewy24).
  • KuponyDodatkowe formy rabatowania oparte na kuponach rabatowych procentowych, lub kwotowych, obsługa kart podarunkowych.
  • MagazynPełna integracja z system ERP (Digitland, Subiekt, Optima, inne). Możliwość prowadzenia własnej gospodarki z uwzględnieniem wirtualnych dostawców.
  • DostawaPełna integracja z firmą kurierską DPD, Poczta Polska, Paczkomaty Inpost, możliwość oparcia się o dropshipping.
  • ProduktyMożliwość szybkiego zamawiania dużej ilości produktów.
Podgląd projektu - Kraksport 1
Podgląd projektu - Kraksport 2
Podgląd projektu - Kraksport 3