Adventuresports

Sklep internetowy stanowi rozwinięcie ekspansji sprzedażowej stanowiąc alternatywę dla sieci salonów, oferują pełen wachlarz produktów. Firma PmSport jest wyłącznym dystrybutorem znanych marek sportowych z najwyższej półki.

Typ projektu
b2c
Rozwiązania
  • Wersja mobilna (RWD)Projekt został przystosowany pod każdym względem do urządzeń mobilnych
  • Kampanie reklamoweMożliwość integracji z kampaniami reklamowymi google, go.pl umożliwiające śledzenie skuteczności podjętych działań. Zaawansowany panel google zapewnia pełną analityke między innymi, konwersje sprzedaży, ruch na stronie, jest pomocny w podczas prac nad zawartością.
  • Program lojalnościowyDwa rodzaje programów lojalnościowych, oparty na punktach lub kartach lojalnościowych rabatowych, zintegrowany z systemem Erp. Umożliwia zakup w salonach sprzedaży jak i w sklepie internetowym.
  • RekomendacjaSystem rekomendacji produktów oparty na rekomendacji klientów, którzy dokonali zakupów, zintegrowany z Facebook.
  • RabatyPolityka cenowa oparta na grupach rabatowych oraz cennikach czy rabatach przyznawanych za wielkość koszyka.
  • Panel klienta detalicznegoPrzejrzysty panel pozwalający mieć wgląd w swoje zamówienia, saldo programu lojalnościowego.
  • PłatnościIntegracja z procesorami płatności online (PayU, CashBill, Przelewy24).
  • KuponyDodatkowe formy rabatowania oparte na kuponach rabatowych procentowych, lub kwotowych, obsługa kart podarunkowych.
  • MagazynPełna integracja z system ERP (, Subiekt, Optima, inne). Możliwość prowadzenia własnej gospodarki z uwzględnieniem wirtualnych dostawców.
  • DostawaPełna integracja z firmą kurierską DPD, Poczta Polska, Paczkomaty Inpost, możliwość oparcia się o dropshipping.
  • ProduktyMożliwość szybkiego zamawiania dużej ilości produktów.
Podgląd projektu - Adventuresports 1
Podgląd projektu - Adventuresports 2
Podgląd projektu - Adventuresports 3