Kraksport
Bezpośredni dystrybutor sprzętu i odzieży sportowej o takich firm jak Nike, Puma czy Adidas. Firma blisko powiązana z piłką nożną, zaopatruje kluby piłkarskie, szkoły, organizacje, stowarzyszenia.
Typ projektu
E-Sklep B2C
Online
www.kraksport.pl
Funkcjonalności
Elementy wykorzystywane w projekcie Kraksport
- Kampanie reklamoweMożliwość integracji z kampaniami reklamowymi google, go.pl umożliwiające śledzenie skuteczności podjętych działań. Zaawansowany panel google zapewnia pełną analityke między innymi, konwersje sprzedaży, ruch na stronie, jest pomocny w podczas prac nad zawartością.
- Cenniki indywidualneTryb działania platformy umożliwiający przypisywanie różnych cenników dla grup kontrahentów. Oprócz różnych poziomów cenowych jest możliwość zawężania asortymentu będącego w sprzedaży.
- Opiekunowie handlowiIstnieje możliwość przypisania doradców handlowych do danych grup asortymentowych. Oraz wyznaczanie osoby odpowiedzialnej za realizacje danego zamówienia.
- AllegroPełna Integracja, proste wystawianie, zarządzanie aukcjami allegro.
- RekomendacjaSystem rekomendacji produktów oparty na rekomendacji klientów, którzy dokonali zakupów, zintegrowany z Facebook.
- RabatyPolityka cenowa oparta na grupach rabatowych oraz cennikach czy rabatach przyznawanych za wielkość koszyka.
- Panel klienta detalicznegoPrzejrzysty panel pozwalający mieć wgląd w swoje zamówienia, saldo programu lojalnościowego.
- PłatnościIntegracja z procesorami płatności online (PayU, CashBill, Przelewy24).
- KuponyDodatkowe formy rabatowania oparte na kuponach rabatowych procentowych, lub kwotowych, obsługa kart podarunkowych.
- MagazynPełna integracja z system ERP (, Subiekt, Optima, inne). Możliwość prowadzenia własnej gospodarki z uwzględnieniem wirtualnych dostawców.
- DostawaPełna integracja z firmą kurierską DPD, Poczta Polska, Paczkomaty Inpost, możliwość oparcia się o dropshipping.
- ProduktyMożliwość szybkiego zamawiania dużej ilości produktów.